360° – Σεμινάριο Digital Marketing
360° – Σεμινάριο Digital Marketing
Ημερομηνία εκδήλωσης:
Φεβρουάριος 8, 2023
Ώρα εκδήλωσης:
5:00 μμ
Τοποθεσίας εκδήλωσης:
Εκδόσεις Έσοπτρον
Η Στρατηγική και τα Εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Στο τέλος του σεμιναρίου θα λάβετε και το βιβλίο “Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά”, του Γιώργου Πετκάκη, πάνω στο οποίο βασίζεται το σεμινάριο.
Με το Σεμινάριο Digital Marketing θα συνθέσετε το πολύμορφο τοπίο των πολλών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να είστε σε θέση να διαμορφώνετε και να υλοποιείτε ολοκληρωμένες ψηφιακές στρατηγικές στην επιχείρησή σας. Η ύλη του προγράμματος αναπτύχθηκε επάνω στις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει η μετά-COVID 19 ψηφιακή εποχή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στην ελληνική εμπειρία χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αποφεύγοντας τους τεχνικούς πλεονασμούς και τις ορολογίες.
ΔΙΔΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Ο Εισηγητής:
Γιώργος Πετκάκης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων- Συγγραφέας
Ξεκίνησε ήδη από την εφηβεία του με διαφημιστικές παραγωγές για το ραδιόφωνο, πέρασε στις πωλήσεις προϊόντων επιχειρηματικής πληροφόρησης και μέχρι τα 25 του χρόνια καταφέρνει να αναδειχθεί σε σημαντικές διοικητικές θέσεις, όπως η εμπορική διεύθυνση και η διεύθυνση μάρκετινγκ εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας πληροφορικής. Το 2009, ιδρύει την πρώτη «μπουτίκ» ελληνική συμβουλευτική εταιρεία και αφοσιώνεται στην υποβοήθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, καθώς αυτή αντιμετώπιζε πολυποίκιλες προκλήσεις προσαρμογής σε μία αγορά υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης και αλματωδών τεχνολογικών εξελίξεων. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και συγγραφέας του βιβλίου «Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά». (Εκδόσεις Έσοπτρον 2021)
—————————————————
Η Θεματολογία Αναλυτικά:
1. Επιχειρηματική Διορατικότητα: ο ψηφιακός καταναλωτής και η στρατηγική της προσέγγισής του
2. Ιστοσελίδα: το βασικό εργαλείο παρουσίας στο διαδίκτυο
3. Μηχανές Αναζήτησης: κατανοώντας τις βασικές έννοιες
4. Marketing περιεχομένου: τι είναι και πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε
5. E-Shop: κατασκευή και προϋποθέσεις επιτυχίας
6. Social Media: εταιρική παρουσία και προβολή
7. Πλατφόρμες διασύνδεσης: πώς θα ενταχθείτε σε δίκτυα κερδοφορίας
8. Ε-Mail Marketing: καμπάνιες και αυτοματισμοί
9. Δημιουργία αφοσιωμένων πελατών
10. Ανοιχτή Συζήτηση: Απορίες, απόψεις και γενικά συμπεράσματα
Ευκαιρίες πρακτικής άσκησης:
- Κατασκευή ιστοσελίδας με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress
- Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Google
- Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Facebook
- Δημιουργία καμπάνιας Newsletter
- Δημιουργία καμπάνιας αυτοματοποιημένου e-mail
- Αξιολόγηση δεδομένων καμπάνιας
Ανοιχτή Συζήτηση: Απορίες, απόψεις και γενικά συμπεράσματα
Event FAQs
· Ψηφιακά Εργαλεία: Κατανόηση της λειτουργίας των σημαντικότερων ψηφιακών εργαλείων: ιστοσελίδα, eshop, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, αποστολή newsletters κ.λπ.
· Προϋποθέσεις επιτυχίας: Ανάλυση των πόρων (χρόνος, χρήμα, δεξιότητες κ.λπ.) που απαιτεί η αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών εργαλείων, των τρόπων μέτρησης της απόδοσης, αλλά και των προσδοκιών που μπορούμε να έχουμε από την αξιοποίησή τους.
· Ψηφιακή Στρατηγική: Επιλογή των κατάλληλων προωθητικών εργαλείων, συνδυασμοί μεταξύ τους και αλληλοενίσχυση της αποτελεσματικότητας, στο πλαίσιο εξατομικευμένων μοντέλων κερδοφορίας.
Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων, Στελέχη τμημάτων Μάρκετιγκ και Εμπορικής Διεύθυνσης, Επιχειρηματίες, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων (Start-Ups), Φοιτητές και Σπουδαστές σχολών Διοίκηση και Οικονομίας.