Μια έξυπνη αφίσα ή ένα έξυπνο διαφημιστικό έντυπο είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο για να διαδώσουμε την ίδια πληροφορία προς όλες τις κατευθύνσεις σε έναν συγκεκριμένο χώρο.
Το κλειδί της επιτυχίας της αφίσας / διαφημιστικόέντυπο είναι η ευρηματικότητα και το δημιουργικό της ώστε να κερδίσει το βλέμμακαι την προσοχή του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Αναλαμβάνουμε τη μακέτα καιτην εκτύπωση για αφίσες / διαφημιστικά έντυπα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα μεγάλο αριθμό εφαρμογών, όπως γιαεσωτερική διακόσμηση, για προβολή σε εξωτερικούς χώρους, για χρήση σε εκθέσεις,σε κινηματογράφους ή θέατρα, σε σημεία λιανικής και σε σούπερ μάρκετ. Επίσηςμπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προωθητικές ενέργειες προϊόντων, υπηρεσιών,εκδηλώσεων, ως σημάνσεις κτιρίων και γραφείων. Αφίσες και διαφημιστικά έντυπα για εκπαιδευτικάιδρύματα, πολιτικές καμπάνιες, διοργανώσεις εκδηλώσεων, καταστήματα,ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία καιεστιατόρια.
Ενημερώστε τους πελάτες σας για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές της επιχείρησής σας άμεσα, γρήγορα και κυρίως ανέξοδα. Με τη χρήση ενημερωτικών ηλεκτρονικών έντυπων μπορείτε να στείλετε κάθε νέα πληροφορία σε όλους τους πελάτες σας, σε μια στιγμή, χωρίς να έχετε ξοδέψει απολύτως τίποτα. Αυτός ο συνδυασμός είναι το μυστικό για νέες πωλήσεις!
Οι εταιρείες τείνουν να χρησιμοποιούν διαφορετικά εργαλεία για να δημιουργήσουν και να διαμορφώσουν μια επωνυμία. -Ορισμός επωνυμίας: σκοπός, αξίες, υπόσχεση -Ταυτότητα επωνυμίας: όνομα, τόνος φωνής, σχεδιασμός οπτικής ταυτότητας (που περιλαμβάνει σχέδιο λογότυπου, χρωματική παλέτα, τυπογραφίες…) -Διαφήμιση και επικοινωνία: τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά, υπαίθριες διαφημίσεις, ιστότοπος, εφαρμογές για κινητά… -Χορηγίες και συνεργασίες -Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας -Εμπειρία στο κατάστημα -Εμπειρία χώρου εργασίας και στυλ διαχείρισης -Εξυπηρέτηση πελατών
προσωπικότητα επωνυμίας Ειλικρίνεια: αυτός ο τύπος προσωπικότητας τείνει να είναι ηθικός, αξιόπιστος και προσγειωμένος, όπως η Patagonia, Inc Ενθουσιασμός: αυτές οι μάρκες είναι συχνά τολμηρές, δημιουργικές και δυναμικές, όπως η Red Bull ή η Tesla. Ικανότητα: οι επωνυμίες που εμπίπτουν σε αυτόν τον τύπο προσωπικότητας είναι έξυπνες και αξιόπιστες. Σκεφτείτε τη Volvo ή τη Microsoft και τη Starbucks Πολυπλοκότητα: αυτές οι μάρκες, όπως η Chanel ή η Apple, είναι συχνά ανώτερης κατηγορίας, λαμπερές και γοητευτικές. Ανθεκτικότητα: οι στιβαρές μάρκες όπως η Harley-Davidson και η Land Rover τείνουν να είναι εξωτερικές και σκληρές
Προσβάσιμος, Ακτιβιστής, Ταραγμένος, Αναλυτικός, Άτυπος, Καλοπροαίρετος, Τολμηρός, Γενναίος, Ήρεμος, Προκλητικός, Χαρισματικός, Προσεκτικός, Κλασικός, Ψυχρός, Συμπονετικός, Συμμορφωτικός, Σταθερός, Δημιουργικός, Αποφασιστικός, Αποστασιοποιημένος, Οδηγός, Κομψός, Ενεργητικός, Ενθουσιώδης, Πρώην Δίκαιος, Σταθερός, Ευέλικτος, Ελεύθερη σκέψη, Φιλικός, Γενναιόδωρος, Γνήσιος, Σκληρά εργαζόμενος, Χρήσιμος, Ταπεινός, Ευφάνταστος, Αυτοσχεδιαστής, Παρορμητικός, Απροσβλητικός, Διορατικός, Εσωστρεφής, Εφευρετικός, Χαλαρός, Λογικός, Πιστός, Ώριμος, Μεθοδικός, Σεμνός, ουδέτερος, παρατηρητικός, ανοιχτόμυαλος, παθιασμένος, υπομονετικός, ειρηνικός, πειστικός, σχεδιαστής, παιχνιδιάρης, θετικός, πρακτικός, προστατευτικός, συνετός, ορθολογικός, επαναστατικός, συγκρατημένος, επινοητικός, σεβαστή, υπεύθυνος, ρομαντικός, σοφός, αυτοκριτικός, Ευαίσθητος, Συναισθηματικός, Σοβαρός, Σέξι, Κοινωνικός, Μοναχικός, Εκλεπτυσμένος, Αυθόρμητος, Δυνατός, Φιλομαθής, Λεπτός, Γλυκός, Υποστηρικτής, Διδασκαλικά, Εμπιστοσύνη, Κατανόηση, Ζεστή, Σοφή, Νεανική.
created with
Cart